Jeśli nie znają Państwo rozmiaru pierścionka lub obrączek, mogą to Państwo ustalić na tej stronie. Aby tego dokonać należy zmierzyć najlepiej suwmiarką, średnicę wewnętrzną dotychczas noszonego pierścionka oraz z poniższej tabeli odczytać tzw. "Miarę jubilerską", która odpowiada dokonanemu pomiarowi. Miara jubilerska, jest to rozmiar noszonego pierścionka lub obrączki i taki rozmiar należy wybrać podczas składania zamówienia. Przy obrączkach o szerokości ok 10mm i większej, zalecamy podanie rozmiaru o jeden numer większego niż aktualnie zmierzony. Zapewni to komfort ich noszenia.
Miara jubilerska w obrączkach ślubnych nieco różni się od pierścionków, ze względu na zazwyczaj większą szerokość obrączek. Są to jednak różnice na tyle mało istotne, że nie mają wpływu na prawidłowe ustalenie rozmiaru.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.